Κανένα προϊόν
Οι τιμές είναι μετά φόρων
ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Για την Αττική
Τα περισσότερα προϊόντα αποστέλλονται εντός μίας ημέρας με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier (Γενική Ταχυδρομική) εφόσον υπάρχουν σε stock στο κατάστημά μας.
* Η χρέωση είναι 3,60€ μέχρι τα 2 κιλά βάρος και το κάθε έξτρα κιλό ανέρχεται στο 1,50€
* Εκτός και θελήσετε να περάσετε από το κατάστημα μας και παραλάβετε την παραγγελία σας χωρίς την χρέωση εξόδων αποστολής, εφόσον σας ενημερώσουμε ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη να παραδοθεί.
Εκτός νομού Αττικής
Η χρέωση ανέρχεται στα 4,50€ μέχρι τα 2 κιλά βάρος και για το κάθε έξτρα κιλό ανέρχεται στο 1,50€
Νησιώτικους προορισμούς
Η χρέωση ανέρχεται στα 5,60€ μέχρι τα 2 κιλά βάρος και για το κάθε έξτρα κιλό ανέρχεται στο 1,50€
Δυσπρόσιτους προορισμούς
Η χρέωση ανέρχεται στα 14€ μέχρι τα 2 κιλά βάρος και για το κάθε έξτρα κιλό ανέρχεται στο 1,50€
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
*
Αντικαταβολή. Για όσους προτιμούν πληρωμή με αντικαταβολή η παραγγελία σας έρχεται με courier γενική ταχυδρομική και την στιγμή της παράδοσης πληρώνεται το αντίτιμο της παραγγελίας σας με έξτρα χρέωση 2,00€
*
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρείας μας και εκμεταλλευτείτε την νέα δυνατότητα του Web Banking!
Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 20 ημερών από την έκδοση του παραστατικού κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία και με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, είναι σε άριστη κατάσταση τα ίδια όπως και η συσκευασία τους. Σε διαφορετική περίπτωση, τα προϊόντα θα επιστρέφονται στον αγοραστή με δική του χρέωση.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την παροχή εγγύησης είναι η προσκόμιση (πρωτότυπο ή αντίγραφο) του παραστατικού αγοράς.
Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευή ενός προϊόντος και μόνο τότε μπορεί να γίνει αντικατάσταση με άλλο προϊόν ίδιων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ίδιου ή άλλου κατασκευαστή
Η επισκευή ή αντικατάσταση ενός προϊόντος δεν σημαίνει και την εκ νέου ανανέωση της εγγύησης.
Η μεταφορά των προς επισκευή προϊόντων γίνεται με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή .
Σε περίπτωση που ο αγοραστής αμφισβητεί ότι η βλάβη σε προϊόν εγγύησης δεν προκλήθηκε από λάθος συνδεσμολογίας, υπέρβαση τροφοδοσίας, υπερβάσεις τηλεφωνικού δικτύου , κεραυνούς, έκθεση σε ακραίες συνθήκες, αλλά είναι ελαττωματικό το ίδιο το προϊόν, τότε ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει να αποσταλεί το προϊόν στην κατασκευάστρια εταιρεία με δικά του έξοδα για την εξακρίβωση του τρόπου πρόκλησης της βλάβης.
Όταν το προϊόν έχει υποστεί βλάβη από υπερτάσεις του δικτύου 220V ή υπερτάσεις του τηλεφωνικού δικτύου.
Από λάθος συνδεσμολογία, πτώση, εισροή υδάτων, έκθεση σε θερμοκρασία ή υγρασία εκτός των ορίων λειτουργίας που ορίζει ο κατασκευαστής.
Επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό της εταιρείας μας.
Όταν έχει καταστραφεί ή αφαιρεθεί ο σειριακός αριθμός ή ο κωδικός του προιόντος.
Όταν στις κάμερες έχουν κοπεί τα καλώδια των βυσμάτων.